טכנולוגיות

  • ASF® - Audi Space Frame

    ASF® - Audi Space Frame

    בשנת 1993 חשפה Audi את טכנולוגיית ASF® – מבנה האלומיניום המעוצב. שנה בלבד לאחר מכן כבר נכנסה ה- Audi A8 לייצור כשהיא מצוידת בטכנולוגיה זו. בגוף ה- ASF®, הלוחות משולבים בתוך שלדת אלומיניום חזקה ביותר, תוך הגברת הקשיחות והכוח והפחתה משמעותית במשקל. בשנת 2006 הוצג לראשונה מבנה העשוי סגסוגת של אלומיניום ופלדה ב Audi TT החדשה, והביא לשיפור חלוקת העומס על הסרנים

    קרא עוד
  • Audi magnetic ride

    Audi magnetic ride

    בשנת 2006 חשפה Audi תגבור טכנולוגי חדשני בבולמי הזעזועים של Audi TT קופה החדשה: טכנולוגיית ה- Audi Magnetic Ride. מערכת מתכווננת זו, מעניקה כיול מתמיד ומיטבי של העמעם להשגת דינאמיות ויציבות נהיגה יוצאת מן הכלל, וכמובן גם נוחות מוחלטת לנוסעים. רק אלפיות שנייה ספורות נדרשות לנוזל הממוגנט לסגל את המרכב לשינוי בתנאי הנהיגה.

    קרא עוד
  • ESP עם נעילה דיפרנציאלית רוחבית

    ESP עם נעילה דיפרנציאלית רוחבית

    אחיזת כביש ודינאמיות משופרות בעת פנייה. היתרונות ללקוח – הפחתת מאמץ ההיגוי, מאפשר קלות תנועה כללית מרובה יותר ומהירויות פנייה גבוהות יותר, דיוק גבוה יותר והתמקדות במטרה, עלייה ברורה בהנאה מן הנהיגה, בקלות התנועה ובבטיחות. הפונקציות – בעת פנייה, ההתפלגות הרוחבית של כוחות הנהיגה אל הציר הקדמי (וקטור המומנט) מתרחשת באמצעות בלימה מכוונת מטרה וקלה בהתאמה לתנאי הנהיגה ולהעדפות הנהג. המטרה היא למנוע מן הרכב מצבים של תת היגוי כאשר הוא עמוס ולהגדיל את יציבות הכיוון. ה- ESP מתערב זמן רב לפני שתת ההיגוי בכלל מורגש. הפונקציה הזו משולבת בתוך ה-ESP וניתן להשיגה כחלק סטנדרטי מכלי רכב בעלי הנעה כפולה. בכלי רכב בעלי הנעת quattro® או quattro® עם דיפרנציאל ספורט, יש פיתוח נוסף של הפונקציה הזו, בצורת מערכת שפועלת על כל ארבעת הגלגלים, וידועה כבקרת מומנט סלקטיבית לגלגלים (Wheel selective torque control)

    קרא עוד
  • Multitronic - תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית

    Multitronic - תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית

    תיבת ההילוכים הרציפה מסוג Multitronic היא שילוב אולטימטיבי של נוחות נסיעה ושל חיסכון בדלק. מאפיינים: מערכת ה-Multitronic מבוססת על שרשרת העברת כוח העשויה חוליות שטוחות, הנעה באגן שמן בין שני גלגלי רצועה משתנים. השינוי הרציף של גלגלי הרצועה ביחסם זה לזה, כאשר הם מותקנים על גלי היציאה והכניסה, מאפשר קבלת מספר כמעט אינסופי של יחסי העברה. בקרת מפה מתכווננת משמשת כדי לשמור על פעולת התמסורת מסוג ה-Multitronic בטווח המהירות האופטימאלי. מערכת Multitronic מאפשרת האצה נוחה יותר לעומת התמסורות האוטומטיות הקונבנציונליות. הודות לשימור רמת תפעול כמעט אופטימאלית, צריכת הדלק היא בדרך כלל נמוכה יותר מאשר בתמסורת הידנית. אפשר ליצור הדמיה של עד שישה הילוכים. היתרונות ללקוח: נוחות נסיעה אולטימטיבית, הודות לתאוצה רבת עוצמה ונטולת טלטולים, עם תמסורת אוטומטית רציפה, צריכת דלק נמוכה, הודות לבקרות המשמרות רמת תפעול כמעט אופטימאלית, ידית הילוכים ידנית עם הדמיה של עד שמונה הילוכים, שאפשר להפעיל אותה באמצעות לחיצה קצרה על רמת ההילוך. הפונקציות: התערבות ידנית מצד הנהג אפשרית, הדמיה של עד שמונה הילוכים, תלוי בגרסה המתאימה, במצב האוטומטי, תוכנית הבקרה הדינמיות (Dynamic Control Programme) מחשבת את יחס התמסורת בהתאם לעומס, כאשר היחס הנבחר מותאם באופן מושלם לנהג ולתנאי הנהיגה.

    קרא עוד
  • Quattro®

    Quattro®

    מערכת ההנעה הכפולה מסוג quattro מאפשרת נהיגה בטוחה וספורטיבית יותר

    יתרונות ללקוח: הדינמיקה של הנהיגה: הטכנולוגיה החלוצית מציעה יתרון ברור במונחים של אחיזת כביש, האצה, מהירות בפניות, יציבות בנהיגה בקו ישר כוח גרירה.

    בטיחות בנהיגה: כלי רכב עם הנעת quattro מציעים רמה גבוהה במיוחד של בטיחות אקטיבית. כיוון שההנעה מועברת אל כל ארבעת הגלגלים, תפעול הרכב הוא ללא תחרות במונחים של מהימנות – אפילו בתנאים גרועים של מזג אוויר ופני שטח.

    חוויית הנהיגה: חברת Audi היא חלוצת השימוש בהנעה כפולה במכוניות היוקרה. הטכנולוגיה המתקדמת מסוג quattro מציעה דינמיות ובטיחות, תוך הענקת רמה ייחודית ובלעדית של הנאה מן הנהיגה. הנעה מסוג quattro מציבה בבירור בהישג ידה של מכונית Audi יעדים שהם מעבר ליכולתם של כלי רכב בעלי הנעה לשני גלגלים (לדוגמה, על קרקע חלקלקה או דרכים לא סלולות) – וזאת באופן בטוח ונטול מאמץ.

    שימושים: הנעה מסוג quattro בכל ארבעת הגלגלים מחלקת את המומנט באופן משתנה לסרן הקדמי והאחורי. הפעולה מתבצעת בקביעות באמצעות מערכת בעלת התאמה עצמית שמשתמשת בדיפרנציאל מרכזי רגיש למומנט. מערכת זו משתלבת בתוך תיבת ההילוכים. ההילוכים תמיד מעבירים את זרימת הכוח בדיוק אל הנקודה שבה אפשר לנצל את מלוא המומנט ומחלקים אותו בין הגלגלים בהתאם לאחיזה של כל גלגל. המומנט מחולק בצורה פרו-אקטיבית, כלומר, מונֵע בעיות מראש, ופירושו של דבר שמומנט התפוקה מחולק באופן אופטימאלי לפני שיכולה להתרחש החלקה כלשהי, ללא כל עיכוב הנגרם מן השימוש בחיישנים, במערכות אלקטרוניות, בבוכנות או במצמדים.

    קרא עוד
  • quattro® עם דיפרנציאל ספורט

    quattro® עם דיפרנציאל ספורט

    עם דיפרנציאל הספורט האקטיבי, Audi מובילה את ההנעה הקבועה בכל הגלגלים מסוג quattro לרמה חדשה לגמרי. היתרונות ללקוח: מערכת הנעה חדשנית בכל הגלגלים, לשם שיפור נוסף בהנאה ובבטיחות, המומנט מחולק באופן משתנה בין הגלגלים האחוריים, משפר את הזריזות ומגדיל את היציבות. הפונקציות: מערכת הבקרה החדשנית מאפשרת חלוקה מתמדת, עד אין סוף, של המומנט בין הגלגלים האחוריים, ובעשותה זאת היא מגבירה במידה ניכרת את הזריזות, את ההנאה מן הנהיגה ואת בטיחות הנהיגה האקטיבית. הודות לבקרה על זרימת הכוח, ההיגוי של המכונית אפילו יותר ספונטני וישיר בעיקולים, ויציבות ההכוונה שלה נשמרת למשך זמן רב יותר – כשתת ההיגוי הופך למשהו שעבר זמנו. הגרסה המתקדמת של ה-quattro מחלקת את מומנט הדחף באופן משתנה בין הגלגלים החיצוניים לפנייה, כך שבזמן פנייה, במקום לבלום מעט את הגלגלים הפנימיים לעיקול כדי לשפר את האחיזת הכביש ולמנוע החלקה, המערכת מפנה יותר מומנט ותאוצה את הגלגלים החיצוניים לעיקול, כך שמהירות הנסיעה אינה יורדת כתוצאה מהפנייה, ואחיזת הכביש נשארת מושלמת. אם יש צורך, אפשר להפנות כמעט את כל הכוח לאחד מבין שני הגלגלים הללו. הבקרה על האופן והכמות של יישום המומנט מאפשרת להשתמש באופן ממוקד בתכונות ההיגוי העצמי של המכונית – עד לתפעול כמעט נייטרלי. אפשר להבחין באפקטיביות של דיפרנציאל הספורט לא רק כאשר הרכב נמצא תחת עומס, אלא גם במצבי האטה. גם כאשר לוחצים את דוושת המצמד עד הרצפה, היא ממשיכה לפזר את המומנט, ובכך להקל על זריזות המכונית.

    קרא עוד
  • S tronic

    S tronic

    S tronic משלבת את ההיענות הספורטיבית של תיבת הילוכים ידנית עם היתרונות של תיבת הילוכים אוטומטית. בעת הנהיגה תוכל לבחור בין ביצועים חסכוניים לביצועים אתלטיים, או בשילוב מותאם אישית של שתי האפשרויות לפי רצונך. התוצאה: זרימת כוח ללא הפרעה והגברת ההנאה מן הנהיגה.

    קרא עוד
  • Sports Suspension - מתלי ספורט

    Sports Suspension - מתלי ספורט

    מעניק לנהג נהיגה חוויית נהיגה דינמית ומציג את הרכב באור אפילו עוד יותר ספורטיבי. היתרונות ללקוח – סגנון ספורטיבי ודינמיות בנהיגה' אחיזת כביש אופטימאלית, באמצעות קפיצים מוקשחים ומערכות בלימת זעזועים. המאפיינים – מערכות המתלים ובלימת הזעזועים הנן נוקשות יותר בכל הדגמים. זה יוצר אופטימיזציה של אחיזת הכביש בכל תנאי הדרך. כמעט כל הדגמים נמוכים יותר כאשר מותאם להם מתלה ספורטיבי. אפשר להנמיך את הרכב עד 25 מילימטרים לעומת מתלה רגיל, תלוי בסדרה של הדגם. זמינות בכל מגוון דגמי Audi: מתלי הספורט מוצעים בכל הדגמים, למעט כלי הרכב שכבר מותקנים בהם מתלי אוויר בעלי בקרה אלקטרונית כחלק מן הסטנדרט. ב-Audi A8, במקום המתלה הספורטיבי הסטנדרטי, אפשר להזמין את מתלה האוויר בעל הבקרה האלקטרונית, או את מתלה האוויר הספורטיבי.

    קרא עוד
  • TDI®

    TDI®

    בשלהי שנות השמונים הציגה Audi את מנוע הדיזל למכוניות הראשון בעולם עם מערכת שליטה אלקטרונית והזרקת דלק ישירה. טכנולוגיית טורבו-דיזל זו נחלה הצלחה אדירה. כיום, מנועי TDI® מרשימים בדינמיות ובפעולה החלקה שלהם, מעניקים עוצמה נדיבה גם בסיבובים נמוכים תוך שמירה על חסכוניות בכל טווחי המהירות. אאודי A4, עם מנוע TDI קוואטרו 3.0 ליטר, 176 kW (240 כ"ס לבלימה); צריכת דלק משולבת: 6.9 ליטר ל- 100 ק"מ.

    קרא עוד
  • TFSI®

    TFSI®

    אם מנוע FSI® מרשים כשלעצמו, תאר לעצמך מה קורה כאשר אתה משלב אותו עם טכנולוגיה של הגדשת טורבו. רעיון זה קרה ל- Audi בשנת2001 והתוצאה היא TFSI®, מערכת הזרקת דלק המביא את תפוקת העוצמה החלקה ואת המומנט העצום אל רמות שלא נודעו עד כה. Audi TTS Coupe, עם מנוע 2.0 ליטר TFSI ומערכת S tronic; צריכת דלק משולבת: 7.9 ליטר ל- 100 ק"מ.

    קרא עוד
  • Tiptronic

    Tiptronic

    Tiptronic היא תמסורת הילוכים אוטומטית שמאפשרת החלפת הילוכים ספונטנית, בהתאם לתנאי הנהיגה בכל עת. היתרונות ללקוח – התמסורת האוטומטית מתכווננת לפי סגנון הנהיגה האישי של הנהג, הנהג יכול גם לגעת קלות בידית ההילוכים לצורך העלאה או הורדה של הילוך על-פי דרישות תנאי הדרך, כל החלפות ההילוכים מבוצעות באופן חלק ומהיר להפליא. זה משפר את מאפייני התפעול ואידיאלי כאשר גוררים נגרר, נוחות נסיעה מעולה ותפעול שקט, המכונית מתחילה לנוע באופן אוטומטי כאשר משחררים את ההגה.המאפיינים – במערכת Tiptronic עד שמונה הילוכים. חדש: ב-Audi A8 החדשה מותקנת מערכת Tiptronic עם שמונה הילוכים – לשם נוחות רבה יותר, הודות להחלפת הילוכים חלקה יותר עם צריכת דלק נמוכה וביצועי נהיגה משופרים. למערכת Tiptronic עם שמונת ההילוכים ב-A8 יש ידית הילוכים חדשה, הנראית כמו ידית הילוכים של יאכטה, שמעבירה באופן אלקטרוני את המידע אודות החלפת ההילוכים. את ידית ההילוכים הזו אפשר להניע לפנים ולאחור והיא חוזרת אוטומטית אל מיקומה המקורי (טכנולוגיית Shift by Wire). נעילת החניה "P" מופעלת מיידית כאשר המנוע כבה. שורת הסטטוס של מערכת המידע לנהג מציגה כל העת את מצב הנהיגה ואת ההילוך, וכן את השינויים במצב הנהיגה. כל הגורמים הללו מאפשרים לנהג החלפת הילוכים בנוחות, תפעול חלק ונגיעה קצרה לצורך החלפת הילוכים מהירה. בו בזמן, ידית ההילוכים ממוקמת באופן אגרונומי לשם שליטה ידנית אופטימאלית, לדוגמה לצורך הפעלת ה-MMI®

    קרא עוד
  • הגה שולט Tiptronic

    הגה שולט Tiptronic

    מערכת העברת ההילוכים הזו שמקורה בטכנולוגיית המרוצים של "פורמולה 1" אידיאלית לנהגים ספורטיביים. מנופי ההילוכים – שמשמשים גם במרוצי "פורמולה 1" – מאפשרים לנהג לבצע החלפת הילוכים באופן הרבה יותר ספורטיבי וזריז. בעת החלפת הילוכים הנהג/ת יכול/ה להשאיר את שתי הידיים על ההגה ולהמשיך למקד את מלוא תשומת לבם בדרך שלפניהם. פירושו של דבר בטיחות מרבית, בעיקר במהירויות גבוהות. מנופי ההילוכים זמינים רק ביחד עם תמסורות מסוג Tiptronic או ®Multitronic. הפונקציות – מנופי ההילוכים ממוקמים מאחורי שני החישורים העליונים של ההגה. הנהג מושך את המנוף השמאלי כדי להוריד הילוך, ואת הימני – כדי להעלות הילוך.

    קרא עוד
  • היגוי דינמי - Dynamic Steering

    היגוי דינמי - Dynamic Steering

    היתרונות ללקוח – תחושת היגוי מדויקת עם קבלת משוב מדויק מפני השטח של הדרך. נוחות רבה יותר כאשר מתמרנים וחונים. מסיר מהנהג את הלחץ במצבים קריטיים ע"י התערבות בהיגוי בשילוב תוכנית הייצוב האלקטרונית, ESP. תומך בסגנון נהיגה ספורטיבי. הפחתת המצבים בהם מתרחש תת היגוי. כולל גם את הפונקציות המוכרות של הגה Servotronic.
    הפונקציות – ההיגוי הדינמי מגביר את הדינמיות ואת נוחות הנהיגה באמצעות בקרת ההיגוי הדינמית התלויה בתנאי הנהיגה המתאימים. כלומר, כאשר פונים, מחליפים נתיב או חונים. בנוסף לוויסות מאמץ ההיגוי (כמו בהגה מסוג Servotronic), גם זווית ההיגוי (יחס ההיגוי) מווסתת. מערכת זו תומכת גם בייצוב הרכב באמצעות ה-ESP.
    מאפיינים- יחס היגוי ישיר כאשר מתמרנים (שני סיבובים מלאים של ההגה מנעילה ועד נעילה במקום שלושה). יחס היגוי ישיר כאשר נוהגים בדרכים מתפתלות. ההיגוי הדינמי זכה בפרס איגוד המהנדסים בגרמניה (VDI) לחדשנות בתחום המכטרוניקה בשנת 2009

    קרא עוד
  • זיכרונות למושבים קדמיים

    זיכרונות למושבים קדמיים

    פונקצית הזיכרון של התאמת הכיסא האלקטרונית יכולה לאחסן עד 4 מצבי כיסא, תלוי בדגם הרכב. היתרונות ללקוח- פונקצית הזיכרון מומלצת במיוחד במקרים שבהם נהגים שונים, עם מצבי כיסא שונים, עתידים להשתמש ברכב. אפשר להתאים עד ארבעה מצבי כיסא והמערכת תזכור אותם בכל עת. כל נהג/ת יכול/ה להחזיר את העמדה האגרונומית המתאימה לו/ה ביותר בלחיצת כפתור. מצבי הכיסאות מותאמים למפתח מקביל של הרכב, והמערכת מאמצת באופן אוטומטי את ההגדרות הרלוונטיות כאשר פותחים את הרכב באמצעות שלט רחוק. הפונקציות – פונקצית הזיכרון שומרת את ההגדרות של המצב האורכי של הכיסא, גובהו, זווית ההטיה שלו וזווית המשענת, וכן את הגדרות המראות החיצוניות. בדגמים A6 ו-A8, גם מצב ההגה נשמר בזיכרון. בדגם A8, נשמרים בזיכרון גם המיקומים של משענות הראש וגובה חגורת הבטיחות. כפתורי בחירת הזיכרון משולבים בדלת הנהג.

    קרא עוד
  • ממשק המולטי מדיה (MMI)

    ממשק המולטי מדיה (MMI)

    בהיותה חברה הנמצאת תמיד עם רגל אחת בעתיד, פיתחה Audi מושג חדש בשליטת המפעיל: ממשק מולטי מדיה (MMI®). ה- MMI® משלב באופן אלגנטי את הפעלת כל מרכיבי המידע והבידור בתצוגה אחת ובמערכת הפעלה אחת. הודות לצמצום הדרישות למינימום של מכשירים הכרחיים ותפריטים הגיוניים, מאפשר הממשק שימוש אינטואיטיבי, ידידותי למשתמש ומהיר של מספר רב של תפקודים וטכנולוגיות.

    קרא עוד
  • מנועים FSI®

    מנועים FSI®

    טכנולוגיית ה- FSI® של Audi מציגה שלב חיוני בדרך ליצירת המנועים האולטימטיביים בביצועים גבוהים ובחסכון. הממדים והתיאום בתא הבעירה שופרו, תעלות זרימת האוויר עברו שינוי, הזרקת הדלק שופרה, התזמון ומנות הדלק כוילו מחדש. התוצאה היא קונספט חדשני הסוחט יותר כוח מכל טיפת דלק. Audi A4, עם מנוע FSI 3.2 ליטר, 195 kW 265 כ"ס לבלימה; צריכת דלק משולבת: 9.2 ליטר ל- 100 ק"מ.

    קרא עוד
  • מערכת Start-Stop

    מערכת Start-Stop

    יתרונות ותועלות ללקוח – מערכת ההתנעה והעצירה מפחיתה את צריכת הדלק ואת פליטת הפחמן הדו חמצני באמצעות כיבוי המנוע במצבים נייחים, לדוגמה, ברמזורים. ניתן להשיג את מערכת ההתנעה והעצירה בכלי רכב בעלי תמסורת ידנית וכן בכלי רכב בעלי תמסורת אוטומטית. פונקציונאליות – הפוטנציאל של מערכת ההתנעה והעצירה מתגלה במיוחד כאשר מדובר ביעילות בתנועה בתוך העיר. היא מפחיתה את רמת צריכת הדלק בעיקר בתנועה הפנים-עירונית, וכן מפחיתה את הלחץ אצל הנהג. פעולת המערכת ברכב עם תמסורת ידנית – ברגע שבו הרכב עוצר, ידית ההילוכים נמצאת במצב "ניוטרל" והנהג מסיר את רגלו מן המצמד, המערכת מכבה את המנוע. כאשר לוחצים על המצמד, המנוע פועל שוב. פעולת המערכת ברכב עם תמסורת אוטומטית – ברגע שבו הרכב עוצר והנהג לוחץ על הבלם, המערכת מכבה את המנוע. כאשר רגלו של הנהג תוסר מן הבלם, המנוע יפעל שוב.מערכת ההתנעה והעצירה נוחה, שקטה להפליא ומהירה: אפילו במהלך הזמן שלוקח לנהג/ת להכניס את הרכב להילוך או להסיר את רגלו/ה מן הבלם, המנוע כבר מספיק להגיע שוב אל מלוא הקצב של סיבובי הסרק שלו. מערכת ההתנעה והעצירה מופעלת באופן אוטומטי לאחר כל הצתה. אפשר לנטרל את פעולת המערכת באמצעות לחיצה על הכפתור "Off". מערכת ההתנעה והעצירה מתפקדת רק כאשר – הדלת של הנהג ומכסה המנוע סגורים. חגורת הבטיחות של הנהג חגורה. הרכב נסע במהירות שמעל 4 קמ"ש מאז שהוא עצר לאחרונה. הרכב אינו מחובר לרכב נגרר כלשהו

    קרא עוד
  • מתלי אוויר Adaptive Air Suspension

    מתלי אוויר Adaptive Air Suspension

    דינמיות ונוחות נחשבו בעבר לניגודים. ב- Audi, ההבדל ביניהן התפוגג באוויר
    היתרונות ללקוח – בין אם אתם מעדיפים נוחות או ספורטיביות, מתלה האוויר בעל הבקרה האלקטרונית יתאים לדרישות הנהג. איזון אידיאלי בין קפיצים ומשככי זעזועים בכל מצבי הנהיגה, הודות למערכת אופטימיזציה אוטומטית של המתלים. אפשר לבחור בין ארבעה או חמישה מצבי רכב באמצעות ממשק המולטימדיה MMI® . יכול להתאים גם לנהגים ספורטיביים וגם לנהגים שלהם הנוחות חשובה יותר. חדש ב- Audi A6, ב-Audi A7 וב-Audi A8: שילוב במערכת בקרת התנהגות הרכב

    קרא עוד

צור קשר

X סגירה
לתיאום נסיעת מבחן, מידע כללי או שאלות בכל נושא, צרו קשר:
כן לא
שלחו